دیالیز است نه تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 436
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است نه تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 436

من یک بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من است 436. دکتر من از من خواست به دیالیز، اما من تعجب برای من است هر انتخاب دیگری وجود دارد؟ به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یکی از انتخاب برای شما است، اما آن است که دیگر تنها گزینه برای شما.
به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیوی تخصصی در چین، ما باید گزینه های درمانی برای بیمار نارسایی کلیه. هدف ترمینال درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه های بومی عملکرد بهتر.
کلیه اولین ارگان های مهم برای فیلتر کردن سموم از بدن ما به دنبال دستگاه روده و پوست هستند. به منظور کاهش فشار بر روی کلیه ها، مهم است که به منظور بهبود حذف سموم از طریق دو راه دیگر. در بیمارستان ما، ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی، انما درمان، دایره درمانی و داروهای گیاهی چینی خوراکی و غیره به پاک کردن خون. هنگامی که خون در گردش خون سالم است، می تواند فشار بر روی کلیه ها را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را می توانید از عوارض در سایر اندام ها و سیستم جلوگیری می کند. در همین حال، از آن می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه ایجاد کنید. برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه عملکرد بهتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در روند درمان استفاده شود.
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 436 می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما می خواهید برای دریافت آن برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmial.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: